1 iulie – zi caldă cu 3 ceasuri rele, că a fost marţi

Primul ceas a fost când a trebuit să duc laptopul colegilor care se aflau la lansarea mondială a noii Dacia Logan facelift, pentru că a fost lăsat în redacţie dintr-o brambureală. Mă rog, nu a fost un ceas rău, singura chestie neplăcută au fost nervii de moment: “CUM DRAQ AŢI PUTUT UITA TAMAN LAPTOPUL?”

Al doilea ceas a fost când m-am dus la service cu Mitsubishi L200, maşina de serviciu offroad a promotor.ro, cu care merg la etapele de offroad. Nu pentru că avea probleme, ci pentru că trebuia să schimb caucioacele de stradă cu unele de teren. Surpriză: fuseseră comandate tot pneuri de stradă, încă high performance, nicidecum mud terrarin, cum voiam. Deci ţeapă.

Ei, bine, al treilea ceas a fost cel mai grozav dintre toate. Vineri, când am luat L200-le de la Mitsubishi, din Otopeni, mi-am lăsat acolo motorul, care intrase pe rezervă. Azi, când l-am luat înapoi, a pornit fără probleme şi am calculat eu aşa, că rezerva îmi ajunge să mă duc până la birou – aşa că am trecut de benzinăria MOL de la podul Otopeni. Na, că în dreptul academiei de poliţie hâc-hâc şi se opreşte motorul în mers!

PANA PROSTULUI (care, ulterior, avea să se dovedească nu a prostului, ci a providenţei, pentru că se pare că e o problemă la robinetul care trece pe rezervă sau e colmatat filtrul de benzină). Şi ce face orănescu? Se înhamă să împingă motorul doi kilometri înapoi, până la benzinăria MOL. Pe contrasens, cu pauze multe şi dese şi în bătaia soarelui, nemâncat, nebăut… u got the picture. Un ceas cât multe ceasuri rele la un loc. Finishul a fost, totuşi, ok.

Aşadar, 1 iulie, pe lângă inaugurarea noii Dacia Logan facelift şi oficializarea taxei de poluare, noua taxă auto a bezmeticilor din guvern, va rămâne în memoria mea ca prima dată când am rămas fără benzină cu motorul! Şi sper că şi ultima…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *