back from 4×4, now on 2 wheels

Numai ce m-am întors de la Bucovina Offroad Challenge (dar despre asta în curând), că m-am şi cocoţat pe şaua unui BMW K 1200 R. Un motor de peste 200 de kile şi cu 160 CP, dar care este deosebit de manevrabil şi docil. Aş spune aproape incredibil.

oraan-bmw-k-1200-r-moto-test

Mai am câteva zile la dispoziţie să mă obişnuiesc cu el, dar deja pot spune că 14.000 euro e un preţ super pentru cel mai tare roadster al momentului (chit că deja apărut K 1300 R). Rămâne să vedem zilele următoare ce se mai întâmplă.

Deocamdată, însă, îmi vine să urlu: CE BINE E PE DOUĂ ROŢI! Chiar îmi lipsea sentimentul…

+++++++++++++++++++++++++++

LATER EDIT

După o săptămână cu BMW K 1200 R, pot spune că mă simt frustrat. Pentru că nu sunt băiat de bani gata să dau 15.000 euro fără să clipesc pe acest mean machine, but beautiful feeling. Mult mai manevrabil decât îmi închipuiam şi super ca look, mi se pare un motor care clar iese din mulţime.

Puterea e inutil de mare, deoarece peste 160 la oră pe mine mă ia vântul (e un roadster, nu e carenată), iar cuplul formidabil poate deveni o pacoste la denivelări mari (unde, dacă te laşi brusc pe manşonul de acceleraţie, mai că poţi ajunge involuntar pe o roată…).

E un motor fain pentru oameni cu bani, destul de serioşi, pentru care viteza nu este primordială, ci stilul riding by myself. Îmi cam pare rău că mă despart de el, dar, sincer, mi se şi ia o piatră de pe inimă: consumă cam mult şi tot timpul am beculeţul roşu în creier că mâna dreaptă controlează (sau poate nu!) 160 CP.

Well… bye bye K 1200 R, it was very very nice!

1 Comment

  • Mishto motorul, mishto si motociclistul. ;)App…ai grija cum itzi dozezi dragostea, sa nu fie prea mult 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *