Cheltuieli cu Jimny la început de 2012: revizie și baterie

Bateria pe care o avea Jimny și-a cam dat obștescul sfârșit, după vreo 8 ani de existență. Așa că am apelat la una ceva mai mare: Fulmen. Rămâne de văzut cât va rezista, nefiind un nume important, dar, cel puțin pe gerurile astea, nu-mi face nici un fel de probleme. Ceea ce e bine, având  în vedere că m-a costat vreo 250 de ron.

Cu Jimny nu am prea umblat anul trecut, recunosc, nu știu dacă am făcut câteva mii de kilometri în 2011. Ceea ce nu înseamnă că nu are nevoie de revizie. Pe care am făcut-o la Suzuki Autonet, unde mi s-a schimbat cam tot ce trebuie: filtrul de aer, filtrul de polen (mașina are  aer condiționat), filtrul de ulei și uleiul de motor.

Toate astea m-au costat 480 de lei, fără a pune la socoteală și manopera. În plus, mi s-au mai schimbat două curele , care au totalizat mai puțin de 150 lei.

În rest, mașina nu are nici o problemă tehnică, iar prin Bucureștiul înzăpezit și înghețat mă strecor foarte fain. Ba chiar zilele trecute am tractat o mașină blocată în zăpadă, deci Jimny a început noul an ca un bun samaritean.

Așa că, deși o să las mașina la vânzare, nu văd de ce aș scădea din preț doar pentru că are oareșce urme pe caroserie. Jimny rulz!

VEZI AICI JURNALUL MEU CU SUZUKI JIMNY

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *