Citroen speculează vânzările proaste ale concurenţei

Citroën reports record month and quarter in France

With a 16.1% share of the French passenger car market in March, Citroën reported its highest monthly sales total in 35 years. Citroën took a 15.3% share of the passenger car market in the first three months of 2009, its best first quarter in 30 years.

De aici ar trebui să înţelegem că Citroen este foarte tare în perioada asta de criză. De fapt, marketingul francezilor speculează situaţia deplorabilă a multor competitori, ale căror vânzări sunt varză.

Nici Citroen nu stă mai bine în ce priveşte volumul unităţilor vândute, dar… uite că a reuşit un record “personal”, în ce priveşte cota de piaţă. În topul vânzărilor, Citroen este devansat de Renault (cu vânzări duble) şi Peugeot (cu doar 1.000 de unităţi mai mult ca Citroen).

Dar nu sunt singurii… Mazda bombardează mass media de vreo doi ani încoace cu recordurile lunare, deşi vorbim de volume foarte restrânse. Mai putem bifa pe listă şi Mitsubishi sau Hyundai, dar şi ceilalţi producători generalişti.

Cel mai important este, până la urmă, ca publicul să aibă o percepţie pozitivă asupra brandului. Indiferent ce ar fi de speculat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *