Dacia Logan facelift – încep să mă obişnuiesc…

Când am văzut primele poze spion cu Dacia Logan facelift, m-am minunat de cât de greşită a putut fi decizia oficialilor Renault de a accepta un asemenea design.

dacia-logan-facelift-oraan-promotor.jpg

Pe urmă am văzut maşina pe viu şi mi-am dat seama că, în realitate, Dacia Logan facelift nu arată chiar aşa de rău. Însă rămâne o maşină departe de a fi frumoasă, mai ales dacă mă gândesc la spatele ăla chiar mai urât decât al lui Renault Clio Symbol. Yuk!

Dar uite că acum nu mai sunt aşa de critic. Am început să mă obişnuiesc cu moaca relativ nătângă, relativ matură, relativ neutră a lui Logan facelift. Iar spatele capătă, în fine, un sens – deşi rămân la părerea că stopurile precedente erau mai ok, cu forma lor geometrică fadă.

Mă roade altă chestie – nu mă consider un potenţial client de Logan facelift. Nu mă consider nici un potenţial client de Dacia Sandero, dar… pragmatic vorbind, dacă aş avea nevoie de o maşină la momentul ăsta, Sandero ar fi prima opţiune. Iar dacă mâine mă trezesc însurat şi cu bebe, Logan facelift. Mă rog, dacă ar fi şi mai mulţi membri ai familiei, Dacia Logan MCV mi-a lăsat o superimpresie de spaţiu. Iar, dacă aş rămâne fără jobul actual şi ar trebui să fiu muncitor pe şantier, Dacia Logan Pick-Up este chiar ok.

Să nu mai vorbim că, dacă aş fi un familist mai evoluat, nu aş sta pe gânduri şi m-aş înscrie deja pentru viitorul Dacia SUV.

WTF? Adică Dacia este deja o marcă pentru un foarte mare target? Mai lipseşte doar un gândac de oraş, de genul Matizului şi restul importatorilor pot să îşi facă bagajele, dacă nu vor să falimenteze… Dar poate că o astfel de citadină va scoate, totuşi, Ford. Aşa, pentru diversitate.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *