Dacia Logan GPL – cu motorul de 1,6 16V?

Asta e pentru specialişti: unde e hiba? Loganul ăsta taxi are pe spate inscripţia 1,6 16V, dar în dreapta se vede buşonul de GPL.

dacia-logan-gpl-16v-oraan.JPG

Ete al draq şmecher: are cel mai puternic Logan, dar varianta cea mai economică de consum? Ce fraieri ăştia de la Dacia, că nu s-au gândit să pună GPL şi pe motorizarea asta, doar motorul de 1,6 litri normal are dreptul la GPL. Trebuia să vină un taximetrist să vă înveţe compromisul ăsta ideal, bre?

Revenind la un ton mai de specialişti: ori omul şi-a lipit sigla 16V dintr-o frustrare evidentă, a lipsei de cai putere; ori a dat un ban în plus ca să bage instalaţia GPL pe motorizarea de top, cu 105 CP, ca să împace şi consumul ieftin, şi puterea mare. Nu mai contează că nu mai are garanţie.

3 Comments

  • Bai Oraane, tu nu vezi ca masina aia nu are cum sa fie motorizata de 1,6 16V? In primul rand nu are deschiderea portbagajului la buton, din ceea ce rezulta ca masina este din inainte ca motorul sa fie lansar si mai are si oglinziile retrovizoare mici. Asa ca ala si-a lipit sigla de 1.6 16V, nu m-ar mira prea tare sa fie chiar motorul de 1.4 :)

  • loganu tot logan ramane :)) vai de capu’ ei cutie…nu va limitati la atat cei ce aveti bani si vreti sa faceti “economie”

  • loganul asta nu are cum sa fie 1.6 16v deoarece:1.are stopuri cu semnalizari galbene shi cu becuri albe iar 1.6 16v le are albe shi cu becuri portocalii 2.are deschiderea la portbagaj model dela vechi 3.nu are acel eleronul de fabrica inclus pe capacul portbagajului 4.are oglinzi modelul vechi iar 1.6 16v le are de MCV niki io nu mas mira daca acest logan ar fi de 1.4 sau 1.6 da mai de graba 1.4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *