deci merită Duster, până la urmă?

Ca să nu vă ţin în suspans, voi spune, nu prea răspicat, dar suficient de convins: DA.

dacia-duster-oraan-1

foto: Mihai Dăscălescu

SUV-ul Dacia Duster e o maşină chiar bună pentru cât costă. Arată binişor pentru o maşină cu utilizare mai muncitorească (deşi mulţi familişti nu vor exagera cu ea).

Interiorul de Logan e departe de calitatea altor SUV-uri, dar, sincer, dacă nu eşti pretenţios, aproape că nu mai contează. Mai trebuie umblat pe ici pe colo la ergonomie şi caracter practic (oare cotiera aftermarket o fi ok?). Spaţiul pentru pasageri şi bagaje e suficient, cu minusurile de rigoare în ce priveşte detaliile de ergonomie pentru portbagaj şi hayon.

dacia-duster-oraan-2

Însă marele atu ţine de capacităţile de trecere. Nu e offroader, dar le dă lecţii multor SUV-uri. Pe şosea stă ok, e o maşină medie, suficient de confortabilă şi de stabilă. Însă în offroad uşor şi chiar mediu e foarte entertaining. Şi asta contează destul de mult. Repet, nu e offroader, nu e capabilă precum Jimny-ul meu, dar pentru o familistă… poate multicel.

dacia-duster-oraan-3

foto: Mihai Dăscălescu

Eu unul mi-aş lua versiunea Ambiance, cu jante din oţel şi spoilere negre. Are un look mai utilitar, mai dur, mai… onest. Neapărat versiunea 4×4, motorul dCi de 110 CP, e cea mai bună alegere, chiar dacă nu mai e cel mai ieftin SUV din lume :) Aş mai pune pack modularitate (băi, ăştia de la Dacia, bancheta fracţionabilă ar trebui să fie standard, nu opţiune!) şi aer condiţionat, deşi nu sunt un fan al climatizării. Plus garanţia extinsă la 24 de luni.

dacia-duster-oraan-4

Şi cam asta ar fi. Un SUV adevărat şi foarte ieftin. Uite că le-a ieşit şi de data asta celor de la Renault, cu surprinzătorul Dacia Duster. Nu are rost să mă ascund după deget: bravos!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *