din nou auto.ro foloseşte munca promotor.ro, fără menajamente

Vai, vai, vai… iar? Din nou? Again? Auto.ro dă iar motive promotor.ro să îi tragă de mânecă? (am mai făcut asta şi săptămâna trecută, c’mon!)

cosmin

click pe poză să o vezi mare

Cei de la auto.ro, mai exact, Raluca Popovici, realizează un top 10 al celor mai bune oferte prin progamul rabla şi, ce să vezi, foloseşte ca poză de deschidere o imagine realizată în photoshop, cu răbdare, de colegul Cosmin Iordache.

Care i-a atras atenţia (aş menţiona, într-un mod foarte politicos) că nu se prea face aşa ceva. La care donşoara Raluca i-a răspuns puţin cu tifla: google dă imagini la toată lumea, frate!

Da… numai că la rezultatele căutării apare şi site-ul sau sursa de unde provine poza în cauză – şi, atunci când e vorba de concurenţă directă, parcă puţin obraz, pardon, deontologie s-ar impune, nu?

Hai să zicem, nu suntem aşa de frustraţi ăştia de la promotor.ro să stăm să acuzăm acum auto.ro de furt. No problem. Dar măcar munciţi şi voi mai mult, oameni buni. Măcar căutaţi mai bine pe google, dacă photoshop nu ştiţi…

P.S.

Şi, dacă nu mă înşel, topul ăla e o preluare de la automarket.ro, care ştiu că e sub aceeaşi umbrelă cu auto.ro, dar măcar un link acolo sau sursa tot ar fi fost bine să apară, nu? Of of, măi măi…

4 Comments

  • mda…. nu spun că nu ai dreptate, dar trebuie să recunoşti că e cam exagerat modul în care expui problema în postul tău.

    http://www.treidem.ro/?p=771#more-771

    din proprie experienţă îţi spun că vehemenţa prea multă se întoarce la un moment dat împotriva ta.

    nu de alta, dar, în lumea curvelor, adepţii verticalităţii şi a principiilor sănătoase cad foarte uşor în dizgraţie şi devin victimele celor pe care îi arată cu degetul.

    cred că eşti de acord că trăim într-o lume a aparenţelor. şi nu ştii niciodată când dai din nou de oamenii pe care îi înjuri.

    cât despre auto.ro, nici o problemă :) mai devreme sau mai târziu ei îşi vor da singuri în ouă, pentru că or să fie penalizaţi de cititori. care, oricum, nu prea ştiu dacă sunt într-un număr suficient de mare să conteze.

  • Bai, Auto.ro si Automarket.ro n-au o “umbrela” comuna. Au – hai sa-i zicem – o parte din umbrela comuna :)

    Partea care nu-i comuna face diferenta. Si stim amandoi care-s diferentele.

    In rest, ai dreptate in ce spui. N-ar strica mai multa responsabilitate in auto pe net. Cred ca ar trebui sa ne intalnim si sa stabilim de comun acord niste reguli.

    Que dices?

  • bine, BAI, hai s-o facem si pe asta!

    desi mai mult decat o discutie degeaba la o bere nu o sa fie, ca na, doar nu ai pretentia sa aplici reguli deontologice intr-un mediu dominat de business de jungla si afoni intr-ale jurnalismului auto, fie el si online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *