gagicile promotoriste

Mă întreba un prieten de ce nu scriu nimic despre gagicile despuiate din promotor. Păi… ce naiba să scriu, că doar articolele alea sunt pentru căscat ochii cât cepele, nu pentru intelect.

model1.jpg model2.jpg model3.jpg
Am auzit voci că promotor ar fi devenit un playboy al presei auto, adică it sucks. No shit? Păi, dacă putem, de ce să nu o facem? Adică să le facem. Pictorialele, nu fetele, că aici no chance, nu e cazul să fim invidiaţi.

Cine nu vrea lângă o supermaşină şi o gagică tare? C’mon, să recunoaştem, ăştia suntem noi, bărbaţii: ne gândim numai la maşini şi femei. Mă rog, nu toţi, dar măcar ăştia care ne gândim la maşini şi femei suntem mai puţin de blamat decât cei care se gândesc DOAR la femei (obsedaţilor! huooo!) sau DOAR la maşini (aici le dăm cuvântul fetelor lăsate pe planul al doilea, care chiar au dreptul să le administreze partide de K1 jumătăţilor masculine care preferă compania cutiilor de metal pe patru roţi…).

Poftim? A… pentru că sunt din echipa promotor încerc să ne aduc circumstanţe atenuante cu pictorialele astea? Mă rog, e puţin adevăr în asta, dar nu ziceţi la nimeni :)) Adevărul este că am fost şi eu pentru o perioadă contrariat şi mă temeam că vom transforma promotor într-un produs destinat obsedaţilor. Dar nu este aşa. Toate gagicile de până acum au apărut în compania unor exemplare pe două sau patru roţi de vis.

Nu am mers până acolo încât la orice prezentare sau test să punem şi o tipă sumar îmbrăcată în cadru. Asta ar însemna cheating – adică să îi atragem pe oameni apelând la instincul sexual, nu la cunoştinţele noastre în materie de auto şi deontologie profesională? Man, nu e de noi asta. Dacă o să ajungem acolo, atunci da, o să accept pietrele şi injuriile. Însă, momentan, I can live cu pictorialele din promotor. Gata, cioku mik şi click aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *