“Green Police”, o campanie funny doar la suprafaţă

Nu e o chestie intenţionată că mă leg iar de o campanie Audi, după ce ieri am vorbit despre o reclamă cam nesimţit de tupeistă a brandului cu patru cercuri.

Acum e vorba despre “Green Police“, o campanie în ton cu moda eco-green. Dar dusă la paroxism. Ceea ce, sincer, nu cred că duce neapărat la creşterea awareness-ului în privinţa grijii faţă de mediu a oamenilor. Sau poate că da – deoarece vorbim de o campanie de reclame difuzate în timpul Super Bowl, cu zeci de milioane de telespectatori brain-washed.

Mă rog, ce vreau să remarc este iniţiativa lui Chris. Care a sunat la Audi să se plângă de faptul că asocierea între Audi şi încălzirea globală (care, apropo, e doar praf în ochi, nu poluarea oamenilor este principalul responsabil, ci evoluţia normală a naturii şi încălzirea soarelui, dar asta e altă poveste din categoria teoria conspiraţiei), deci, revin, că asocierea între Audi şi încălzirea globală (campanie guvernamentală) e dăunătoare percepţiei publice.

Cu alte cuvinte, Audi contribuie în stil mare la dezinformarea publicului.

Crede cineva că această înregistrare telefonică îi va durea mai mult decât în cot pe ăştia de la Audi? Normal că nu! Dar e bine de ştiut că mai sunt şi oameni care gândesc şi care nu sunt chiar indiferenţi, cum tindem să devenim toţi.

Bravo, Chris – ascultă aici convorbirea telefonică.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *