în curând un nou motociclist pe străzi: EU

Primul pas a fost tatonarea cu neîncredere a fenomenului, deoarece eram fan auto convins şi aveam o părere relativ neutră faţă de motociclişti (ok, recunosc, motociclişii erau bărboşii ăia bătăuşi şi rockeri de pe choppere sau şmecherii de pe viteziste…).

După ce am început să înţeleg ceva mai bine fenomenul, mi-am dat seama că, în România, motociclismul are o imagine deformată. Şi asta deoarece s-a pus prea mult accentul pe fiţe – pentru că aducea bani, normal. Dar, o dată ce m-am convins că sunt şi eu apt pentru aşa ceva, au urmat ceilalţi paşi.

Mai întâi, normal, şcoala moto. Fain. Apoi examenul. Foarte fain şi ăla. Iar apoi motorul – numai că aici stop-joc, că e vorba de bani. Pe care nu îi aveam la vremea respectivă, aşa că m-am pus pe aşteptat zile mai bune. Şi azi s-a întâmplat să pice exact o zi din asta, în care mi-am pus în cap să îmi iau cască şi m-am pomenit cu tot tacâmul.

La SMAEB a fost nevoie doar de o tură pentru a descoperi într-un stand (nici nu mai ştiu ce firmă era…) o ofertă bombă, după cum scria şi pe afiş. De la cască pân’la cizme. Nu vorbim de produse ale unor branduri cunoscute – ca să vă faceţi o idee, asta mi-am luat:
– cască HJC (cică ar fi pe primul loc la vânzări în America – mă rog, impresia mea este că se înscrie în categoria basic)
– geacă şi pantaloni SPOOL, din material textil, cu protecţii şi dubluri interioare…
– mănuşi RST, din piele, subţirele
– cizme Hiporra

Adică no name, dar la preţ foarte bun: 1150 RON. De banii ăştia, unii îşi iau căşti pe care le consideră basic… Eu cred că, dacă ar fi fost vorba de domeniul auto, situaţia ar fi fost transpusă astfel: mi-am luat Hyundai Accent, deşi aş fi vrut Opel Astra, cu toate că visez BMW Seria 1. Funcţia echipamentului primează.
O să văd dacă şi-a meritat banii la drum, după ce mă văd şi cu motorul: o Honda CB500 sau un Kawasaki ER-5. Second-hand, normal, dar numai bun un utilaj de ăsta pentru un începător!

Aş mai vrea doar să îi spun doamnei sau domnişoarei Paula Bănică, de la Paula’s Bikershop, că nu am mai aşteptat să îmi facă o ofertă pe net. Poate ieşeam mai bine ca bani sau ca raport preţ/calitate, poate nu – ideea este că, indiferent cât de aglomerat îţi este standul, pierzi clienţi dacă nu le acorzi atenţie. Aş fi răutăcios dacă aş generaliza, dar aceste remarci se aplică în cazul meu – deci no hard feelings dacă veţi citi acest post, ok?

Urmează sarabanda găsirii motorului, aducerii în ţară, înmatriculării, reviziei, etc etc… Wish me luck! :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *