Internetul muşcă rău din presa scrisă

În America sunt deja câteva nume importante de cotidiene care au trecut, cu arme şi bagaje, în online. În Europa danezii au dat startul cu cel mai important cotidian de business de la ei. Sârbu accentuează importanţa pe care o acordă noii firme Media Pro Interactiv, care se ocupă de tot ce înseamnă online. Iar utilizatorii de internet din România sunt din ce în ce mai multe milioane.

Web = pânză (în engleză). Ceea ce este perfect adevărat şi în realitate pentru cum s-a extins internetul. Ziarele încep să piardă teren, dar încă oamenii nu sunt chiar aşa de conştienţi, deoarece obiceiurile mor mai greu. Revistele încă mai au apanajul imaginii şi al faptului că răsfoitul paginilor încă mai are savoare. Dar nu pentru mult timp. Până şi televiziunea se mută pe internet. Draq, eu nu am televizor de vreo câţiva ani şi nici nu îi simt lipsa.
Internetul nu mai este doar un loc bun pentru desfăşurarea serviciilor, ci a devenit de ceva vreme telefonul fără fir al informaţiei. Cel puţin în domeniul auto, site-urile care conduc detaşat, ca trafic, sunt cele care se bazează pe rubricile de anunţuri. Doar promotor.ro se ţine tare prin partea de informare şi articole şi demonstrează că se poate. Cu suişuri şi coborâşuri, e adevărat, dar într-o continuă expansiune.

Oricum, în curând o să iau din nou la puricat revistele auto de la noi, cum am făcut-o şi anul trecut. Şi tare am impresia că voi fi foarte dezamăgit. Presa scrisă a intrat în linie dreaptă spre REMATUL jurnalisticii – rămâne de văzut în câţi ani îi vom cânta prohodul. Şi nu vorbim de decenii…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *