Laguna the third – mic subiect de dispută on-line

Văzut-am şi “Shrek al treilea”, mai nereuşit decât primul film, dar mult mai ok decât al doilea. Şi văzut-am şi Laguna III – de data asta mult mai nereuşită şi decât prima generaţie, dar şi decât cea de-a doua. Mă rog, sub aspect vizual… Poate dacă era verde, ca Shrek, ar fi fost mai simpatică, cine ştie.

OK. Şi uite ce înseamnă ştiri în premieră. Pe www.promotor.ro, apar pozele în premieră sâmbătă dimineaţa. În premieră însemnând că, în acel moment, nimeni de pe internetul românesc nu era călare pe subiect, că deh, unii oameni se respectă şi îşi văd de weekendul lor. Normal, după nişte ore, hop informaţiile şi pe automarket.ro. Foarte bine până aici.

Hai să zicem că nu ne deranjează prea tare faza cu “Automarket vă prezintă în premieră naţională…”, doar în presa auto Autoshow-ul lui Dan Vardie (oups, adică nu mai e al lui…) era teribil cu bulinele lui explozive de exclusivitate şi în premieră, cam în genul subiectelor “extraordinare” de pe OTV.

Dar uite că, printre comentariile pro şi contra Lagunei, apare şi un Andrei care le spune oamenilor că, totuşi, nu prea e premiera naţională a celor de la Automarket, că subiectul apăruse deja pe promotor.ro. Ei, na, cine e şi promotor.ro ăsta, de se bagă aşa în seamă, bre?

Fie vorba între noi, tipul care a pus comentariul este chiar cel care a pus şi ştirea pe promotor.ro – adică omul care ştie foarte bine că, în acel moment, informaţia nu era încă pe automarket.ro. Dar asta rămâne între noi, nu mai ziceţi la nimeni, mai ales lui Mircea Meşter, al cărui răspuns transpiră un mic scâşnet de dinţi: “ora la care ai văzut tu această ştire nu este şi ora la care ea a fost publicată”. Păi normal, pentru că, din punct de vedere tehnic, între punerea ştirii pe site şi apariţia ei efectivă trec nişte secunde, până se face refreshul la baza de date, etc…

Bun. Nu avem cum să demonstrăm ştiinţific faptul că premiera naţională aparţine promotor.ro – de fapt, nici nu e cazul, pentru că nu are nici un sens să ajungem să ne batem pe marginea acestui subiect (recunosc, afirmaţia că “mai toate ştirile auto apar mai întâi pe automarket.ro” mi-a dat puţină apă la moară, dar, ce naiba, e vorba de mediu concurenţial, ceea ce înseamnă că ăştia de la promotor.ro trebuie să fim şi mai duracell!; în plus, poate că şi eu, dacă eram în locul lui Meşter, m-aş fi simţit înţepat de răspunsul de gherilă al lui Andrei şi aş fi vrut să îl înţep la rândul meu).

Dar… hai să încercăm să ne “batem” cu fair-play. Uite, nici măcar nu ne-am lăudat că promotor.ro am fost primii care am pus filmuleţul de prezentare al lui Laguna pe netul românesc :) Şi nici măcar preluat de pe YouTube… Sau că am dat primii informaţiile complete despre noua generaţie (mă rog, aproape complete, pentru că întotdeauna mai este ceva de adăugat).

Pun punct aici discuţiilor de genul ăsta, care duc inevitabil la confruntarea orgoliilor, nu a ideilor. Stimaţi concurenţi, vă dorim succes, pentru că asta ne motivează în plus să fim şi mai buni :) Totul pentru user!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *