mai tare ca o reclamă!

http://soapbox.msn.com/video.aspx?vid=78f22b32-4ec0-43d5-bdc7-6e7e401206ad

Chiar dacă aşa ceva se poate face şi cu Logan, în filmuleţul ăsta apar doar maşini Hyundai. Deci iată că şi brandul subţire cu cheltuială se ţine. Cheltuială de imagine realistă, fără retuşuri pe calculator sau exacerbarea calităţilor prin fraze pompoase. Bineînţeles, cine înţelege că la volanul maşinilor sunt profesionişti în ale cascadoriilor, bine, cine nu, treaba lui…

Revenind la publicitatea din domeniul auto, sunt atâtea de comentat, încât îmi vine să pun punct aici.

Ce vreau neapărat să remarc: în festivalurile dedicate spoturilor publicitare (gen “Noaptea devoratorilor”), domeniul auto este printre locurile fruntaşe atât la inventivitate şi creativitate, cât şi ca număr de spoturi. Reţineţi, vorbim de spoturi cu adevărat creative, chiar mini-capodopere.
Până una alta, fac o pauză să caut nişte site-uri cu aşa ceva…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *