masini de scoala. de soferi

Iniţial erau daciile alea prăpădite, pe care am ajuns recunoscător că am învăţat să conduc, deoarece apreciez mult mai bine confortul şi evoluţiile maşinilor actuale.

După aia s-a trecut la Nove, SupeRNove, maşini străine diverse. Nu ar fi nimic ciudat, nici măcar faptul că am văzut Matiz de şcpală. Treaba ălora care au acceptat să înveţe să conducă pe o maşină aşa de mică, pun pariu că majoritatea dintre ei sunt responsabili de zgârieturile din parcare. Făcute, evident, altor maşini, pentru că oamenii, obişnuiţi fiind cu dimensiunile Matizului, nu îşi pot face o idee despre cotele unei maşini mai mari.

Dar nu despre asta voiam să vorbesc, ci despre adevăratele ciudăţenii.

Am văzut în Bucureşti maşină de şcoală de şoferi… Hyundai Coupe! Probabil pentru băieţaşii care au aspiraţii de Ferrari şi Lamborghini şi care se cred şmecheri că, învăţând să conducă într-o maşină sport doar datorită caroseriei, vor stăpâni hergheliile de sute de cai putere de la sine. Interesant că poliţia a permis aşa zisului instructor să păcălească astfel lumea.

Zilele trecute am văzut, tot în Bucureşti, o maşină de şcoală foarte mare. Pentru că era un SsangYong Rexton, un SUV de mari dimensiuni, care mai este şi destul de urât. Intructor – o tanti. La volan – altă tanti, vizibil terifiată de faptul că este la volanul unui mastodont. Dar era clar că se pregăteşte pentru mastodontul de acasă sau care va deveni în curând proprietate personală, probabil vreun Touareg sau vreun Landcruiser.

Hai să le zicem strategii de marketing – instructorii respectivi mai muşcă din clientelă prin elementul diferenţiator. Însă nu cred că oamenii învaţă să conducă mai bine. Ci doar li se lasă impresia asta. Deci să nu ne mire inconştienţa la volan a multora dintre cei care urmează să îşi ia permisul în curând.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *