pregătirea motorului de sezon

Este al doilea an în care voi călări Kawasaki-ul meu şi nu mă interesează să îl schimb, indiferent de “sfaturile” şi “atenţionările” celor din domeniu: “peste un an o să vrei sportivă de 1.000 cmc”.

No way, mie îmi place motorul meu şi I donţt have a death wish.

Aşa că marţi îl duc la service, pentru controalele de rutină şi schimburile de consumabile. Uleiul şi filtrul e clar că vor fi schimbate, să vedem cum stăm cu lichidul de frână şi cel de răcire. Pe urmă mai trebuie probabil schimbate plăcuţele de frână pe faţă şi tamburul de frână pe spate (sau poate nu, pentru că nu am exagerat niciodată).

Ar mai fi un punct sensibil cauciucurile, dar îmi amintesc că sunt încă în condiţie foarte bună. Bujiile cred, totuşi, că ar trebui să le schimb, bateria însă cred că e încă foarte ok.

Altceva? Nu prea ar mai avea ce să fie altceva, pentru că modelul Kawasaki ER5 este printre cele mai fiabile motoare.

Aşa că abia aştept ziua de miercuri! Când voi lua motorul din service. Şi… the story will go on.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *