SIAB şi stres inutil

Din nou, organizare românească, miserupism şi bătaie de joc: fostul Metro Otopeni, unde se ajunge atât de greu, încât la intrarea în SIAB ţi-ar trebui terapeut după ce ai petrecut ore (!) pe drumul teribil de aglomerat. Şi te aşteaptă acelaşi lucru şi seara, când pleci…

Pe urmă, amenajarea într-un mare cort, de zici că te duci la nuntă de baştani, unde cadourile sunt maşini. Plus parcare penibilă, cu pietriş şi praf de îţi vine să dai cu toată organizarea de pământ. Iar standurile de presă… pe aşa zisa aleea media, spre wc-uri… Şi standuri este un termen chiar exagerat pentru magherniţele puse la dispoziţie. Chiar nu înţeleg flegma pe care au primit-o revistele care au luat ţeapa asta din partea organizatorilor.

Colac peste pupăză, vremea ne-a tras pe sfoară: joi şi vineri foarte frumos şi cald, după care venit nori şi vânt în weekend, ba chiar şi burniţă şi frig în timpul săptămânii. O plăcere să mergi la SIAB 2007!

Şi totuşi… când intri, trebuie să recunoşti că e o expoziţie faină. Particula “internaţional” nu are acoperire, decât prin prisma faptului că este mult mai stilat acest salon şi beneficiază de atenţia pentru imagine în cazul multor standuri. În rest, acelaşi românism cu gagici supersexy, care atrag bovinele masculine şi au rolul de a asocia imaginea unor modele uneori banale cu “wow, ce tare e!”. Penibil? Da, dar e regula generală cu “sexul vinde”, aplicată din plin de marketingul de la noi. Oricum, fără fetele k lumea pe care le avem, SIAB-ul ar fi mult mai sărac, garantat.

Un show sexy şi exuberant o dată la doi ani îl face pe român să treacă multe lacune organizatorice cu vederea. Ceea ce demonstrează că mai avem mult până să ne maturizăm ca piaţă.

Ah, uitam, cu ocazia SIAB am reuşit să lansăm şi promotor.ro facelift! If someone hears me…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *