BMW X6! Camuflat! LIVE!

Lângă mine, la doi paşi! În toată splendoarea lui ascunsă de camuflaje hidoase… Din păcate, l-am nefotografiat, aşa încât acum puteţi neadmira o nepoză.

Circuitul de teste de la Miramas are o politică foarte clară: no photos. Adică nu ai voie cu aparate foto acolo, pentru că “rişti” să vezi multe spy-car. Şi uite că mi-a fost dat să văd live BMW X6, M3 Coupe-Cabrio, Alpina B3 Coupe-Cabrio, Seria 1 Cabrio şi… un BMW Seria 7 actual camuflat (nu am înţeles de ce, probabil era testată noua platformă tehnică pe actuala caroserie?).

Cum arată X6-le? Păi, dacă vă descriu cum arătau cele două modele (dintre care unul avea un ditamai eleronul…), veţi spune că am văzut un X5 long sau chiar un X7. Pentru că partea din spate avea un camuflaj stil break – deşi X6 urmează să fie primul SUV coupe-cu-4-locuri din lume, ceea ce înseamnă că spatele va plonja puternic. Totuşi, am remarcat suprafaţa vitrată mai mică (deci plafonul era coborât), aripile mai bombate şi, deşi nu bag mâna în foc, linia laterală ascendentă parcă mai mult decât la X5.

Din câte mi-am dat seama, partea frontală va fi foarte asemănătoare cu a lui X5, eleronul urmând a fi diferit: guri de aerisire mai largi şi bară mai proeminentă. În rest, alte detalii exterioare nada, erau mult prea bine ascunse privirii. Interiorul, însă, părea modificat destul de mult – dacă nu cumva era doar adaptat. Cel puţin partea centrală a bordului era diferită de a lui X5, părând mai îngustă (excuse me, sunt aminitiri memorate în câteva secunde, cât a trecut maşina prin dreptul meu). Teoretic, nu ar avea de ce să fie un interior diferit, din raţiuni de reducere a costurilor, însă mi-ar plăcea ca acest X6 să fie cât mai mult individualizat.

Ambele modele pe care le-am văzut răgeau a V8 pe benzină, deci nici o problemă în ce priveşte puterea. Oare unul dintre exemplare să fi avut chiar un V10 sub capotă? N-am argumente în această privinţă, dar cei de la M mai degrabă ar face o bombă din X6 decât din X5.

În rest, Seria 1 decapotabilă am văzut-o mult prea puţin şi mult prea în viteză ca să reuşesc să îmi dau seama dacă plafonul este textil sau rigid (!). Oricum, nu era nici un Seria 1 normal, nici Seria 1 Coupe. M3-ul decapotabil avea vagi urme de “machiaj de camuflare” pe la faruri şi la praguri, însă jantele M şi cele patru ieşiri de evacuare l-au dat imediat de gol. Modelul Alpina l-am recunoscut doar datorită jantelor specifice, pentru că, în rest, era pur şi simplu un Seria 3 Coupe-Cabrio pe care se testa motorul de pe B3.

Data viitoare când mai ajuns pe un circuit de testare al vreunui constructor o să mă asigur că am ochelari cu mini-cameră de filmat integrată. Merită!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *