de velăntainsdei, nissan ne dedică noul PATROL.

Oare ăia de la marketing chiar au vrut să lanseze noul Nissan Patrol de kitschul ăsta de ziua îndrăgostiţilor sau doar aşa s-a nimerit?

Indiferent de răspuns, adevărul este că Patrol-ul adevărat a murit. Ştiţi de ce? Pentru că research-ul celor de la Nissan a demonstrat că numai 15% dintre proprietari îşi scot maşina în offroad. Doar 15%! Aşa încât una dintre cele mai bune maşini offroad a fost sacrificată pe altarul SUV-urilor confortabile pe şosea. Şi imense şi prea luxoase.

Pentru că noul Patrol nu este altceva decât un gadget-SUV de lux, nesimţit de mare. Un fel de kitsch la standarde moderne, pe gustul, hei, al amatorilor de valentine’s day, cum să nu!

A, şi încă o chestie care îmi lasă un gust amar: premiera mondială a avut loc în faţa publicului de la Abu Dhabi. Deci arăboii sunt cei mai importanţi clienţi pentru Nissan.

Halal globalizare!

P.S.

Oare următoarea generaţie Jimny cât de mult o să se strice? Mi-e teamă să dau un răspuns…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *