imaginea în stil Volvo

Dacă tot e să o pui de o lansare cu ştaif, atunci nu te uiţi la bani. Adică te uiţi, dar o faci într-un mod profitabil – ceea ce pentru Volvo a însemnat lansarea pentru presă a trei modele noi: faceliftul pentru S40/V50, breakul V70 şi crossoverul XC70.

Mai multe detalii despre eveniment în curând pe www.promotor.ro.

Totuşi, nu mă pot abţine de la primele observaţii: castelul-hotel, ales ca bază de desfăşurare a operaţiunilor, o să îmi rămână în memorie pentru felul în care erau preparate mâncărurile. “Bucate alese” e puţin spus – cei de la bucătărie pur şi simplu puneau suflet în ceea ce făceau, iar preparatele culinare aveau stil şi savoare.

Nu sunt un specialist în domeniul gastronomic, dar gustul acestei lansări Volvo rămâne puternic. Mă rog, voi vorbi şi despre maşini, dar acum mă gândesc, totuşi, să încep să joc la loto. Nu de alta, dar i-aş cumpăra pe bucătarii ăia!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *