Îmi permit să vă instig: ia, neamule, numărul pe septembrie al revistei ProMotor! Că MERITĂ!

Ce puteți face în ziua de azi cu 9,9 lei? Dintre sute de catarge răspunsuri, eu vă propun să cumpărați revista ProMotor, numărul 94, pe septembrie. Pentru că e primul număr dintr-o nouă etapă din viața acestei reviste.

Un număr în care am investit multă energie și sentiment, cam la fel ca acum niște ani de zile (să tot fie vreo 7-8), când am fost cooptat în mica, dar energica echipă a promotorului-pe-atunci-supliment-al-ziarului-financiar, dar care, o dată cu venirea mea, a devenit revistă în toată regula. [nu mi se datorează mie această schimbare, dar sună bengos spus în felul ăsta, nu?]

Acum, vă instig din poziția de cel mai vechi membru al redacției revistei ProMotor, deoarece, după plecarea lui Constantin Ciobanu, doar eu am mai rămas din vechea gardă. Ăia de la început, conduși de fostul redactor-șef Edwin Keleti (actualmente pilot vajnic în CNR). Pe vremea când, sub titlul ProMotor, scria ”Adevărata Pasiune!”.

Venirea celui mai proaspăt redactor-șef la ProMotor, Adrian Mihălțianu, li s-a părut multora nepotrivită. Right, și eu mă așteptam să mi se înmâneze sceptrul după abdicarea lui Tudor Bratu, dar uite că mai-marii companiei unde lucrăm au luat altă decizie. Și, sincer, mi se pare o decizie foarte bună – fără a încerca să-l periez pe Adi.

Așadar, o nouă etapă în viața revistei ProMotor, care demarează în trombă… după cum se vede și pe copertă. Dar nu despre bestia BMW M6 vreau să vă vorbesc acum, ci despre surprinzătoarea Toyota GT86. Pe care o veți vedea în acest număr în ipostaze unice, vă garantez. Ia-l pe Mishu (cum îl alintăm noi pe fotograful Mihai Dăscălescu), pune-l într-un cadru total nepotrivit (în opinia celorlalți), lângă o mașinuță care pare banală la prima vedere (dar, de fapt, e vulcanică!) și iese…

… iese nimic altceva decât un material super-mega-bestial! Da, sunt foarte subiectiv când spun asta, dar vă las pe voi să mă aduceți cu picioarele pe pământ prin criticile bazate pe ceea ce veți vedea în revistă (hai, mă mai lăsați să fac mult reclamă? și așa nu-mi dau șefii nici un bonus pentru că mă străduiesc să vă conving să ”dă banu’, neamule!”).

Din păcate, trebuie să recunosc faptul că proverbul ”lupul își schimbă părul, da’ năravul ba” mi se potrivește. Oricât aș trâmbița că sunt ecologist și fan al mașinilor electrice, tot îmi vine să-mi iau câmpii când dau de câte o mașinuță precum Toyota GT86, care e pur și simplu un drog pentru cei ahtiați după ”covrig”, manuală și senzații tari la volan.

Dacă aș avea 32.000 euro și mi-aș permite luxul întreținerii unei astfel de mașini, aș lua-o cu ochii închiși. Pentru că mi se potrivește și e creată parcă special pentru subconștientul meu împătimit după mașini de când m-am născut, pare-se. De ce spun asta? Păi, evident, veți vedea în articolul din revistă :)

Unde mai pui că pentru articolul ăsta am avut muză o lună foarte plină, iar rezultatul îl încadrez clar în topul celor mai bune materiale pe care le-am scris în presa auto. Nu zic acum că merit cine știe ce premiu pulițăr (scuze pentru termenul deocheat…), dar materialul cu Toyota GT86 din acest număr ProMotor de septembrie vi-l bag pe gât cu plăcere :)

Așadar, fără alte tura-vura, dați fuguța pe unde știți că puteți cumpăra ziare și reviste, vedeți dacă au ProMotor-ul (cică ar fi oareșce probleme cu distribuția prin țară, deci nu bag mâna-n foc că veți și găsi revista asta) și dați-i bătaie. Enjoy it, că e plină de chestii tari!

A, și să nu uit: critici, domnilor și doamnelor, să curgă criticile! De preferat constructive și nu injurioase, dar na, acum fiecare cât poate. Dar, repet, aștept criticile. Că, vorba aia, doar am un șef în capul căruia se vor sparge, nu? :) Citeală faină!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *