maşina hibrid pe care mi-aş lua-o acum?

Simplu: Honda CR-Z.

oraan-honda-cr-z

Iată şi de ce:

1. e mică, simpăticuţă, arată suficient de agresiv – vezi aici mai multe poze cu Honda CR-Z

2. e Honda, ceea ce, indiferent cât de multe rechemări în service ar face, îmi păstrează încrederea în fiabilitatea maşinilor şi onestitatea mărcii

3. poate fi modificată BIG TIME, aşa cum s-a întâmplat cu orice Honda Civic şi CRX până acum – aici nişte imagini cu CR-Z by Mugen

– de fapt, CR-Z este urmaşul firesc al lui CRX, maşină pe care eram tentat să o cumpăr până să mă apuce pasiunea de offroad şi să prefer Jimny

4. nu sunt un fan al confortului exagerat pe o maşină, până la limita greţosului (atâtea butoane şi gadgeturi de te întrebi de ce nu se conduce singură – CR-Z cred că reuşeşte să fie suficient de modenă şi high-tech încât să nu îmi provoace silă

5. Honda CR-Z e primul hibrid care oferă cutie de viteze manuală, propulsia hibridă te gratulează cu 124 CP, iar electronica maşinii beneficiază de “3-Mode Drive System” – deci măcar poţi să ai pretenţia că “U R in control” şi, eventual, de nişte sportivitate, acolo, nişte kile de oareşce dinamism

Mai rămâne de văzut preţul, care nu cred ca va fi sub 20.000 euro – şi asta deoarece japonezii marketează noua maşină drept un coupe cu 2+2 locuri (deşi e mai degrabă un mini semi hot-hatch, pe care ar trebui să şi-l permită mai mulţi tineri).

Dar un lucru e clar: noua Honda CR-Z e încă o tiflă dată de japonezi peste nasul conservatorilor.

Fuck u, Golf GTI şi Scirocco!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *